منتظر سال جدید نباشید! هم اکنون وبسایت خود را سفارش دهید.

فانا اولین وب سرور تجاری بومی ایرانی است، که توسط متخصصین متعهد داخلی طراحی و تولید شده است. فانا با زبان برنامه نویسی C و ++C طی حدود 3 سال با همت و تلاش متخصصین ایرانی کاربردی و به بهربرداری رسید.

هسته فانا مهمترین قسمت نرم افزار است و در اصل واسطی است بین ماژول های سطح کاربر و سخت افزار. وظیفه مدیریت منابع سیستم، ارتباطات، آغاز به کار برنامه‌ها (ارسال درخواست ها) و مدیریت زمان بر عهده هسته فانا است.

نرم افزار فانا دارای هسته قدرتمندی است که به صورت پایه از ماژول های ساختاری زیر تشکیل شده است:

بهینه سازی در موتورهای جستجو با استفاده از متدهای برنامه نویسی و بصورت رشد طبیعی و ارتقای رتبه سایت در سایت های معتبری همچون گوگل ، یاهو ، الکسا و . . .

طراحی ، پیاده سازی و نگهــداری شبکـــه مشاوره در اجرا و راه اندازی شبکه نگهداری و پشتیبانی شبکه برقراری امنیت پایدار

پس از سال ها تجربه کار گروهي در زمينه سيستم هاي نرم افزاري و طراحــی وب سایت عمده فعاليتهاي ما برتولیـد نرم افـزارهاي تخصصي مديريت وب سايت و بسته هاي نرم افزاري تحت وب متـمرکـزاست ديدگـاه اصلـي شرکت فانــا در طراحـي و پياده سـازي بستـه هاي تحت وب همه منظوره بودن و استفاده آسان می باشد .

تبلیغات درشبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌ و کارها تبدیل به یک ابزار ضروری شده‌اند تا بتوان به کمک آنها برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنند. طراحی کمپین های تبلیغاتی پشتیبانی و بروزرسانی ارسال تبلیغات انبوه

طراحی وب سایت طراحی و اجرای وب سایت با قالب سفارشی و پیاده سازی بخش ها و ماژول های کاربردی مطابق با نوین ترین ابزارهای روز دنیا

مرکز تحقیقات و توسعه فناوری اجرای پروژه ها بدون مطالعات قبلی و انجام کار کارشناسی ممکن است منجر به شکست شود. این مرکز با پژوهشگران مجرب و تحصیلکرده در زمینه ی تحقیقات ، توسعه و بهینه سازی سیستم های موجود و ارائه راهکارهای خلاقانه آماده خدمات رسانی برای حل مشکلات سازمانها ، ادارات ،کارخانه ها و . . است.

برنامه نویسی موبایل با توجه به گسترش روز افـزون تلفـن های همراه سفارشی سازی نرم افزارهای موبایل در کسب و کارهای تجاری بسیار سودمند و بهره ور می باشد.

امنیت و شبکه ایجاد استانداردهای امنیت و ارایه تکنـــولوژی و روش های پیشگیـری از نفـوذ به نـرم افـزار و ، وب سایت

مدیریت ارتباط با مشتریان به منظور بهبود روابط با مشتریان و رویکرد سیستماتیک با ایجاد درک بهتر از نیازهای مشتریان از طریـق روش های مـختلف ارتباطی می باشد.این سیستم به عنوان یک سند راهبردی بلند مدت به کمک مجموعه می آید.

آموزش و پشتیبانی ایجاد دوره های آموزش پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز برگزاری سمینارهای آموزشی

مشاوره ارایه مشاوره رایگان با مشاوران برجسته و دارای مجوز رسمی برای پیشنهاد راهکار در سازمان ها و مجموعه ها